Chinese les van Avans op tv

Omroep Brabant gaat vrijdag opnamen maken van de Chinese les die gegeven wordt bij de International School, één van de academies van Avans Hogeschool in Breda.

Sinds dit schooljaar kunnen studenten van de International School les krijgen in de Chinese taal en cultuur. Wie voor dit vak kiest, krijgt er vier uur per week les in door de Chinese docente Cynthia Li.
China is een van de snelst groeiende economieën van de wereld. Met het nieuwe vak wil de school inspelen op deze ontwikkeling. Om contacten met het Chinese bedrijfsleven op te bouwen en te onderhouden is kennis van de taal en cultuur van dit land volgens de opleiding belangrijk.
Een verslag van Omroep Brabant van de Chinese les is tussen 12.00 en 14.00 uur te horen op de radio en ’s avonds om 18.30 uur te zien in het nieuwsprogramma op de televisie. (PM)