Filmset op Avans Hogeschool

De locatie Lovensdijkstraat van Avans Hogeschool in Breda was vandaag een beetje filmset. Studenten waren er aan het ‘proefdraaien’ voor een film die in opdracht van het Leer & Innovatiecentrum (LIC) wordt gemaakt.

Vierdejaars Communication & Multimedia Design Stefan van Isselt, gaat voor het LIC vier filmpjes maken waarin te zien is hoe onderwijs er over een paar jaar uitziet. De films zijn bedoeld voor docenten.
Vandaag was er een soort generale repetitie, waarin studenten de rol van acteur spelen. ‘Zo kunnen we de teksten oefenen om te zien wat wel en niet lekker loopt’, legt Van Isselt uit.
Volgende week gaat de student rond de tafel met echte acteurs van een castingbureau om de opnamen te plannen. Ook kan hij dan gebruik maken van een professionele cameraploeg. Van Isselt verwacht dat hij half september klaar is met de vier films, die op dvd worden gezet. (PM)

Klik op de foto voor een vergroting.

klik