Loes Luijten-Nelissen overleden

Afgelopen woensdag is na een ziekbed Loes Luijten-Nelissen, medewerker van het onderwijsbureau van de Academie voor Algemeen en Financieel Management (AAFM), overleden. Dat heeft de directie van de academie gisterenmiddag bekend gemaakt.
‘Haar indrukwekkende kracht was uiteindelijk niet groot genoeg om een ongelijke strijd te winnen’, schrijft directeur Harrie van Beek in een bericht aan collega’s en studenten.

De begrafenis vindt plaats in Zevenbergen, dinsdag 27 september om 12 uur. De academie stelt al haar medewerkers in de gelegenheid de begrafenis bij te wonen.
Ook vindt op woensdag 28 september om 16.30 uur voor medewerkers een herdenkingsbijeenkomst plaats in gebouw Hogeschoollaan, zaal C.0.33. (FG)