Meeblèren tijdens Tilburg Studenten Festival

Elize, Intwine en een paar Tilburgse volkszangers wisten de stemming op het Heuvelplein er gisteren goed in te brengen. Voor de eerste keer vond daar het Tilburg Studenten Festival plaats.
In het begin van de avond werd er nog wat geklaagd over de regen, maar later zorgden de muziek en het bier voor voldoende afleiding en gezelligheid.
Vooral de Nederlandse meezingers bleken populair. Luid gejoel steeg op toen EliZe, die nu dancemuziek maakt, aankondigde ‘Het Tietenlied’ te gaan zingen. Het nummer stamt nog uit de tijd dat ze bij Kinderen voor Kinderen zat. De studenten bleken het negen jaar oude nummer nog feilloos mee te kunnen zingen.
Intwine sloot de avond af met hun wat hardere rockmuziek. Al springend konden de bierdrinkers alvast wat calorieën verbranden.
Na afloop van het festival zat de stemming er bij het merendeel nog goed in en zochten de studenten hun onderkomen in één van de cafés. (MvD)

(Klik op de foto voor de vergroting)