Ontmoetingsplaats om kennis uit te wisselen

Avans Hogeschool wil kennis beter aanboren en uitwisselen. In dat kader gaat het Leer- & Innovatiecentrum op gezette tijden ontmoetingen organiseren. Op 13 oktober staat een ontmoetingsplaats Kennismanagement op het programma over het thema ‘creatief denken omzetten in kenniskracht’.
De ontmoetingsplaats is bedoeld voor alle medewerkers van Avans Hogeschool met als doel hen te betrekken bij de verbetering van de kennisprocessen binnen de hogeschool.

De bijeenkomst van donderdag 13 oktober vindt plaats in het gebouw Hogeschoollaan in Breda, lokaal B 004. Tijd: 15.00 uur tot 17.30 uur. LIC-medewerker Adri Verhoosel leidt de ontmoetingsplaats en een workshop ‘kennisspel’ in.
Belangstellenden kunnen zich melden per telefoon (076-5250618) of e-mail (egm.verschuren@avans.nl). (FG)