Avans biedt workshop aan op ondernemersdag

Samen met ondernemersnetwerk Syntens uit Breda biedt Avans Hogeschool de workshop ‘Hoe innovatief bent u eigenlijk?’ aan op het Regionaal Ondernemerscongres op 1 november.

Voorafgaand aan de workshop houdt Floris van Bommel een lezing over innovatie en creativiteit. Van Bommel vormt samen met zijn broer Reynier de negende generatie van de gelijknamige schoenenfabrikant. Floris is vooral verantwoordelijk voor de creatieve kant van de bedrijfsvoering.
De aansluitende workshop wordt geleid door Peter ter Horst, lector Innovatief Ondernemen bij Avans Hogeschool.
De ondernemersdag is bedoeld voor ondernemers uit Midden- en West-Brabant en vindt plaats in het Chassé Theater in Breda. Bezoekers kunnen er, naast netwerken, luisteren naar verschillende lezingen van topondernemers en workshops volgen. Er vindt ook een debat plaats tussen ondernemers en de regionale overheid over ‘relevante ontwikkelingen in de regio’.
Andere sprekers op het congres zijn onder meer Bas Rüttchen van de Rüttchengroep, Ronald van der Zijl van de Efteling en Loek Hermans, voorzitter van MKB-Nederland. (PM)

Kijk voor meer informatie op: www.ondernemerscongres.nl.