Avans werft docenten met grootformaat advertentie

In de Volkskrant en de Brabantse regionale dagbladen verschijnt aanstaande zaterdag een grote advertentie waarin elf docenten worden geworven.
Vier vacatures moeten bij de Academie voor Technologie en Management in Tilburg worden vervuld, drie bij de Academie voor Industrie en Informatica in Den Bosch. Vier andere academies zoeken elk één docent: de Academie voor Algemeen Financieel Management in Breda, de Academie voor Management en Bestuur in ‘s-Hertogenbosch, de Academie voor Sociale Studies in Breda en ‘s-Hertogenbosch en de Academie voor de Technologie van Gezondheid en Milieu in Breda.

Voor de zomer plaatste Avans Hogeschool ook al een advertentie voor de vervulling van meerdere vacatures. Toen ging het om zes docenten die moesten helpen de groei van de opleiding Communication & Multimedia Design in Breda op te vangen. (FG)

(Belangstellende medewerkers van Avans kunnen op het intranet van Avans Hogeschool meer informatie inwinnen. Daar staan de vacatures van het Loopbaan Advies Centrum dagelijks vermeld.)