Discussie over invloed van terrorisme op moslims

Wat voor invloed hebben de terroristische aanslagen en de dreiging ervan op islamitische studenten? Over die vraag gaat de discussiemiddag op 5 oktober in De Verdieping, locatie Hogeschoollaan in Breda.

Zes vierdejaarsstudenten Culturele & Maatschappelijke Vorming (CMV) organiseren de middag. Zij hopen met de discussie ‘een positieve bijdrage te kunnen leveren aan de beeldvorming over moslims’ en roepen studenten met islamitische achtergrond op om deel te nemen aan het gesprek.
De CMV-studenten zijn bezig met een kwalitatief onderzoek over dit onderwerp. Met de discussiemiddag willen zij materiaal verzamelen voor dit onderzoek.
De discussiemiddag duurt van 16.00 tot 17.00 uur. Meer informatie is verkrijgbaar via het e-mailadres j.vandijk1@student.avans.nl of via telefoonnummer 06-17504132. (PM)