Eerste- en tweedejaars Bedrijfseconomie over naar Blackboard

De eerste- en tweedejaarsstudenten Bedrijfseconomie in Den Bosch stappen in blok twee over van de digitale leeromgeving N@tschool naar Blackboard.

Dat meldt het eerste Conversiebulletin van de Bossche Academie voor Financieel Management, dat studenten en medewerkers informeert over de verandering van virtuele onderwijsplek. De academie werkt sinds enkele jaren met N@tschool, maar moet van de Raad van Bestuur net als alle andere academies gebruik gaan maken van Blackboard.

De studenten kunnen voor studiematerialen en informatie vanaf 7 november niet meer terecht op N@tschool. Zij hebben een inlognaam en wachtwoord gekregen waarmee ze op Blackboard kunnen.
Het management raadt de studenten aan om nu alvast rond te kijken op de nieuwe digitale leeromgeving om er vertrouwd mee te raken. In de eerste weken van de conversieoperatie zijn spreekuren georganiseerd waar zij terecht kunnen met vragen.

De derde-, vierdejaars en de deeltijdstudenten kunnen in die periode nog wel op N@tschool terecht. Met ingang van het derde blok, dus januari 2006, gaan alle studenten Bedrijfseconomie en Accountancy in Den Bosch over op Blackboard.
Eind oktober verschijnt het tweede Conversiebulletin. (GR)