Gratis cd bij concert Plaeto in Graanbeurs Breda

Studenten die vrijdag 28 oktober naar het concert van Plaeto gaan, kunnen gratis het album ‘All That Scares You’ afhalen. Voorwaarde is wel dat je minimaal vier personen meeneemt.

Plaeto speelt dan in de Bredase Graanbeurs samen met de rockband Powerplay, die dit jaar 25 jaar bestaat. Plaeto zelf bestaat nog maar drie jaar, maar de band heeft vooral met zijn live-optredens een goede reputatie opgebouwd. De titelsong van het album ‘All that Scares You’ stond begin dit jaar op nummer 1 van de Lowlands top 25. Zanger van Plaeto is oud HEAO-student Sandro van Breemen, die in 2000 met zijn band City to City een hit had met ‘The Road Ahead’.

Wie de cd wil oppikken na het concert, moet een mail sturen naar info@plaeto.nl met daarin de namen van minimaal vier vrienden die meekomen. De bevestigende mail moet je meenemen naar De Graanbeurs. De aankoop van vijf toegangskaarten levert een stempel op waarmee het album kan worden opgehaald bij de merchandise stand. (MvH)