Iraakse schrijver Al Galidi op avond voor studenten

De uitgeprocedeerde Iraakse schrijver Al Galidi draagt op woensdag 12 oktober voor uit eigen werk in het Tilburgse muziekpodium Paradox. De avond is een initiatief van Salon Arnon, een cultureel podium dat zich richt op studenten in Noord-Brabant.

Al Galidi leest voor uit zijn boek ‘Mijn opa, de president en de andere dieren’ en de dichtbundel ‘De fiets, de vrouw en de liefde’. Ook is er werk te zien van Nienke van Dijken, studente aan de Akademie voor Kunst en Vormgeving/St. Joost in Den Bosch.

Salon Arnon is de nieuwe naam van de onlangs opgerichte Culturele Salon, dat met een literair-filosofische picknick medio september haar eerste activiteit had. Salon Arnon is een samenwerking tussen het Centrum van Wetenschap en Levensbeschouwing van de Universiteit van Tilburg en studenten van Avans Hogeschool en Fontys Hogeschool.

Zie: www.uvt.nl/cwl