Bouwglossy voor externen

Externe relaties van Avans Hogeschool kunnen binnenkort een glossy op hun deurmat verwachten. Speciaal voor hen maakt de hogeschool een bouwmagazine over de plannen en vorderingen van de renovaties.

Een interview met de architecten, een kijkje bij het Leer en Innovatiecentrum en computerschetsen van de activiteitgerelateerde werkplekken zijn slechts enkele zaken die in het tijdschrift komen te staan. Foto’s moeten de stand van zaken op de verschillende bouwlocaties in Tilburg, Breda en Den Bosch in beeld brengen.
Het gaat om een gesponsord magazine, benadrukken Saranne Gehrels en Femke van der Heijden, beide stagiair bij Bureau Communicatie. ‘Het wordt niet gemaakt van geld van Avans, maar geheel door de adverteerders.’

Behalve met het tijdschrift over de nieuwbouw, zijn de stagiaires bezig met de expositie en de communicatie over de renovatie. Het magazine, dat in een oplage van 2500 exemplaren verschijnt, moet eind november klaar zijn. (MvH)