De Vroomen eindigt op 13082 in Marathon New York

Avansmedewerker Feliks de Vroomen is gisteren op de 13.082ste plaats geëindigd op de marathon van New York. Hij deed er 4 uur, 19 minuten en 20 seconden over.

De marathon werd voor de 36ste keer gehouden. Er deden 35.000 mensen aan mee. Onder hen waren honderden Nederlanders.
De 56-jarige De Vroomen werkt als accountmanager voor het toeleverend onderwijs bij de Dienst Marketing, Communicatie en Studentenzaken. De marathonloper blijft nog tot eind deze week in New York en was daardoor niet voor een reactie bereikbaar.
De winnaar van de marathon was bij de mannen Paul Tergat. De 36-jarige Keniaan noteerde de tijd 2.09.30. Bij de vrouwen won de Letse atlete Jelena Prokopcuka, met de tijd 2.24.41. (PM)