Debat tijdens Oriëntatiemarkt Social Work

Zo’n honderd instellingen – voornamelijk uit Noord-Brabant – presenteren zich woensdag 14 december op de Oriëntatiemarkt van Social Work in Den Bosch. Ook gaan eerste- en derdejaarsstudenten met elkaar in debat.

GGZ-afdelingen, jongerecentra, instellingen voor maatschappelijk werk, muziekpodia, stichtingen voor vluchtelingenwerk en tal van andere organisaties zijn woensdagochtend met een stand aanwezig in het atrium en dramalokaal F008 van de hogeschool in Den Bosch. Zij bieden stageplaatsen en afstudeerprojecten aan voor het studiejaar 2006-2007.

De markt is toegankelijk voor alle Bossche studenten Social Work. Tijdens debatten in F002 vertellen derdejaars over hun stage en discussiëren met elkaar en met eerstejaars. Maike Kooijmans, programmamanager van de propedeuse, treedt op als discussieleider.

De verschillende majorstromen komen in drie discussierondes aan bod. Deze A-, B- en C-stroom zijn opgebouwd rond de opleidingen Maatschappelijk Werk & Dienstverlening, Sociaal Pedagogische Hulpverlening en Culturele & Maatschappelijke Vorming.
Op woensdag 18 januari vindt de oriëntatiemarkt voor Social Work in Breda plaats. (GR)