Een semester studeren in Zuid-Korea

Bijna vijf maanden studeren in Zuid-Korea. Die kans hebben studenten van de International School in Breda. Het kost hen alleen een vliegticket en de kosten voor eten en dagelijkse bestedingen. De rest betaalt de school in Zuid-Korea.

De International School heeft een samenwerkingsverband met de Kyungpook National University (KNU) in Daegu, een stad met 2,5 miljoen inwoners. Hierdoor kunnen studenten van de International School het tweede semester van dit schooljaar studeren aan. deze Koreaanse universiteit, van 1 maart tot half juli.
De studiepunten die in Zuid-Korea behaald worden, zijn ook in Nederland geldig. Belangstellenden moeten zich voor 21 november opgeven. Volgend schooljaar komen er drie studenten uit Zuid-Korea in Nederland studeren. (PM)