Feesten tijdens uitverkocht Student Sounds

Veel Tilburgse studenten waren gisteren te vinden op het Piusplein. Daar vond het muziekevenement Student Sounds plaats. Voor de eerste keer werd dit evenement gehouden in de cafés Bolle, Brandpunt en Boogie Wonderland, die ieder een eigen thema hadden.

De studenten konden kiezen uit drie verschillende stijlen. Bij café Bolle was het thema ‘dance’, bij Brandpunt ‘R&B en HipHop’ en in Boogie Wonderland ‘70’s and 80’s’. Via de achterdeuren van de cafés konden de feestgangers in de ‘Garden’ komen. Daar was een loungegedeelte waar de bezoekers na het dansen even op adem konden komen. Bovendien konden ze er een nieuw kapsel krijgen in de aanwezige kappershoek.
De kroegen hadden hun best gedaan om hun thema zo duidelijk mogelijk over te brengen. Zo was er in Boogie Wonderland een verlichte discovloer.
Het feest zorgde voor grote drukte op het Piusplein. De blauwe armbandjes die je nodig had om binnen te mogen, waren in de loop van de middag al uitverkocht. Veel studenten waren toch zonder bandje naar Student Sounds gekomen, omdat er op de site van het evenement werd vermeld dat er rond 12 uur misschien nog wat toegangsbewijzen in de verkoop zouden gaan. Helaas kon niet iedereen er één bemachtigen. (MvD)