Marketing is enorm belangrijk voor een bedrijf. Daar zijn alle geïnterviewden in ‘Inspirerende visies’ het over eens. Het boekje is een uitgave van het Marketinggenootschap en werd geschreven door Jan van Wijk, directeur van de Academie voor Deeltijd in Breda.
De directeur interviewde de leden van het Marketinggenootschap, een genootschap dat voortkomt uit de deeltijdacademie en bestaat uit onder meer vakdocenten en voormalige studenten van de Master of Marketingopleiding. Het genootschap telt vijftien leden. Ze geven in de interviews hun visie op de betekenis van marketing voor een bedrijf.
Opvallende namen zijn Ferenc van der Vlies, directeur en mede-eigenaar van het sportschoenenmerk Quick, en Hans Holtzer, directeur van staalonderneming Galvano Metaalhandel BV.
De uitgave werd begin deze maand gepresenteerd tijdens een bijeenkomst van het genootschap. Alle leden kregen tien boekjes en konden er bijbestellen. Ze kunnen het boekje gebruiken als geschenk voor relaties en om het genootschap te promoten.
Er zijn 400 exemplaren van de hand gegaan, meldt Van Wijk. Hij deelde ‘Inspirerende visies’ ook uit tijdens een bijeenkomst van Avansmanagers. (PM)
Punt. Of had jij nog wat?