‘Man zoekt identiteit’ in Salon Arnon

Een filosofische dialoog tussen twee studenten wijsbegeerte is een van de onderdelen van Salon Arnon op woensdag 9 november. De tweede editie van dit cultureel studentenpodium staat in het teken van ‘Man zoekt identiteit’.

De filosofiestudenten Joel Zaagman en Arthur Kok kruisen op het podium de filosofische degens. Singer/songwriter Reinier Bil speelt muziek, waaronder een gedicht van Al Galidi (gast tijdens de eerste Salon Arnon) dat hij op muziek heeft gezet. Verder ondervraagt Wiet Verkooijen, economiestudent aan de Universiteit van Tilburg, freelance journalist Joris Hendriks.
De avond ‘Man zoekt identiteit’ vindt plaats in muziekpodium Paradox te Tilburg. Aanvang is 20.30 uur.
Salon Arnon is initiatief van het Centrum voor Wetenschap en Levensbeschouwing van de UvT waarbij ook Avans Hogeschool en Fontys Hogescholen zijn betrokken. (GR)