Opkomst na twee dagen vijftig procent

De verkiezingen voor de personeelsgeleding van de Centrale Medezeggenschapsraad heeft in de eerste twee dagen ruim 800 kiezers getrokken. Dat is ongeveer vijftig procent. Vandaag kan nog tot 18.00 uur worden gestemd.
De uitslag van de digitale stemming zal morgenochtend om 9.00 uur worden vastgesteld. Die wordt vervolgens gepubliceerd op de site van het digitale stembureau.

De studentengeleding is zonder verkiezingen verkozen, omdat zich voor de twaalf beschikbare zetels precies twaalf studenten kandidaat hadden gesteld.
Volgende week dinsdag wordt de nieuwe raad geïnstalleerd en vindt de eerste vergadering plaats. De voorzitter van de Raad van Bestuur, Harry Koopman, zal daarbij aanwezig zijn. (FG)