Studentencabaret in De Avenue

Voor de tweede keer is er een studentencabaretavond in theaterdinersalon De Avenue in Breda. Op woensdagavond 9 november zullen Roel C. Verburg en Vincent Geers optreden.

Vincent Geers won de jury- en publieksprijs op de eerste Nederlandse Lucky Strike Talent Tour. De prijs kreeg hij vanwege zijn originaliteit, energie en openheid naar het publiek. Hij studeert nog theaterwetenschappen, maar is ook vaak op het podium te vinden met de stand-up theatershow van theatergroep Comedy Explosion.
De Amsterdamse Roel C. Verburg noemt zichzelf de Clint Eastwood van het Nederlandse Cabaret. Wat hij hiermee wil zeggen weet niemand. Hij vermaakt zijn publiek met liedjes en stand-up comedy. Hij staat bekend om zijn talent in achteruitpraten.
De speciale cabaretavonden worden elke maand gehouden. Studenten krijgen daarbij drie euro korting op de toegangsprijs van 7,50 euro. (MvD)