Eerste beton Tilburg gestort

Drie studenten bouwkunde hebben samen met bestuursvoorzitter Harry Koopman gisterenmiddag feestelijk de eerste trechter beton gestort voor de nieuwbouw in Tilburg.
De drie zijn met enkele medestudenten op een bijzondere manier bij de nieuwbouw betrokken. Sandra Bijnen als lid van de klankbordgroep die gesprekspartner is van het projectbureau huisvesting, Marius Versteeg als voorzitter van de Tilburgse studentenvereniging Totus en Bram Schellekens als stagiair bij het projectbureau.

Met de officiële aanvang van het betonstorten ligt het Tilburgse bouwtraject op schema. Blijft alles volgens plan verlopen, dan kan het gebouw over een jaar in gebruik worden genomen. De periode tot de zomer van 2007 wordt vervolgens gebruikt om het resterende deel van het bestaande gebouw te slopen en een fietsenkelder aan te leggen. (FG)

klik

(Klik op de foto voor ververgroting)