‘Het is een nacht’ galmt het door de gangen van de hogeschool

De hele hogeschool aan de Hogeschoollaan in Breda kon er vanmiddag van meegenieten. De Academie voor Sociale Studies had een kerstborrel met karaoke en daar werd goed gebruik van gemaakt.

Nederlandse nummers als ‘Een beetje verliefd’, ‘Het is een nacht’ , maar ook Engelstalige liedjes galmden door de gangen. De medewerkers en studenten van de academie kregen glühwein, chocomel en lekkers aangeboden.
Rond 13.00 uur was het behoorlijk druk op de borrel. De organisatoren, Sara Ebbinga en Daniëlle Ritsema, vierdejaars Sociaal Pedagogische Hulpverlening, zijn tevreden. ‘Drukker dan verwacht’, vinden ze. De beste zanger tot dan toe? Ongetwijfeld docent Feije Oosterhof, vinden de twee.
De borrel begon om 12.00 uur en duurt tot 14.00 uur. (PM)

Klik op de foto’s voor een vergroting.

klik

Ook de twee organisatoren, Sara Ebbinga en Daniëlle Ritsema, vermaken zich prima tussen het schenken van de glühwein door.

klik

Directeur Sociale Studies Paul Appel is ook van de partij.