Kerstfeesten studentenverenigingen

Met kerst en nieuwjaar in het vooruitzicht mogen de gala’s deze week niet ontbreken. Veel studentenverenigingen grijpen deze kans om flink uit te pakken.

Morgen is op een verrassingslocatie het gala van de Bredase studentenverenigingen Merlijn, Oase, Midas en Cesar. Voor leden van de verenigingen is de entree 25 euro, voor niet leden 35 euro. Het feest begint om 21.00 uur. Voor informatie kun je mailen naar feestcom@sv-merlijn.nl.

Het Glitter en Glamour Gala van studentenvereniging La Divina Commedia vindt op 21 december plaats in Den Bosch. Leden van de vereniging betalen tien euro voor het feest in De Drie Gezusters.Voor niet-leden is de prijs 12,50 euro. De aanvang is om 21.00 uur.

Geen gala, maar wel een kerstdiner voor SV BIOS. De studentenvereniging houdt dit op 21 december in restaurant Humphrey’s in Breda. Kaarten voor het diner kosten twintig euro en zijn verkrijgbaar in het BIOS-hok. Voor dit kaartje krijg je een voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht en welkomstdrankje. Kijk voor de menukaart op www.sv-bios.nl.

Tot slot is op 22 december de Red Nose Party van de Tilburgse studentenvereniging Totus. Het feest vindt plaats in de sociëteit van de vereniging aan de Prof. Cobbenhagenlaan en begint om 22.00 uur. Kijk voor meer informatie op www.svtotus.nl. (MW)