Motell Rijnen verlaat Avans

Met ingang 1 februari maakt Motell Rijnen gebruik van de mogelijkheid van vervroegd uittreden. Rijnen is focusmanager Kennis- en Competentiemanagement.

Motell Rijnen begon zijn loopbaan in het hoger onderwijs in 1980 als secretaris van het Samenwerkingsorgaan HBO (de voorloper van Hogeschool West-Brabant) en werd daarna secretaris van het College van Bestuur en hoofd Algemene Zaken bij de Hogeschool West-Brabant.
In 1995 werd hij hoofd van de toen nieuwe Dienst Onderwijs en Studentenzaken, een functie die hij tot de reorganisatie van Avans Hogeschool vervulde. In die hoedanigheid was hij ook een van de initiators van de onafhankelijke hogeschoolkrant Impuls, die tien jaar geleden van start ging. Punt is daar de voortzetting van.

Eind januari wordt een afscheid georganiseerd. (FG)