Nicole van Emmerik directeur International School

De Raad van Bestuur heeft Nicole van Emmerik benoemd als nieuwe directeur van de International School. Dat is vanmiddag meegedeeld door Birgit Croft, voorzitter van de Avans Medezeggenschapsraad (AMR).
Van Emmerik fungeerde al als interim-directeur sinds het vertrek van Jan Broersma begin december. Hij wilde geen andere baan binnen Avans Hogeschool aanvaarden toen de Raad van Bestuur hem van zijn functie als directeur van de International School onthief.

Nicole van Emmerik was tot het vertrek van Broersma adjunct-directeur bij de International School. Voor die functie wordt een vacature gesteld. (FG)

(In de papieren krant van Punt die a.s. donderdag verschijnt staat een bericht over het vertrek van Broersma. De benoeming van Van Emmerik kon daarin niet meer worden meegenomen.)