Op zoek naar de mens achter de manager in Griekenland

De deeltijdopleiding Management in de Zorg in Breda biedt een zomercursus van een week aan op het Griekse eiland Chios. De cursus is bedoeld voor alumni, maar andere belangstellenden kunnen zich ook inschrijven.

Docent Miranda van Gestel kwam op het idee deze reis te organiseren toen zij zelf verbleef op Chios. ‘Ik ontdekte er een klooster. Het leek me een goed idee om daar cursussen te organiseren. Wij hebben al langer terugkomdagen voor alumni over onderwerpen als coaching. Men vindt die altijd te kort. Op dit Griekse eiland hebben wij de kans zo’n onderwerp diepgang te geven. Het is een hartstikke leuke manier van werken, omdat je tussendoor heerlijk kunt ontspannen.’
De cursus gaat over ‘persoonlijk management’. De cursisten gaan op zoek naar ‘de mens achter de professional’. Het programma onder leiding van Van Gestel en haar collega Rose-Marie Aarts bestaat uit ‘persoonsgerichte workshops, ontmoetingen en ontspanning’. Van Gestel en Aarts zijn beiden zowel trainer als coach.
De cursus duurt een week, waarvan de cursisten één dag vrij zijn. De kosten voor deze week bedragen voor de cursus 395 euro, voor zeven overnachtingen en ontbijt 220 euro en tussen de 350 en 400 euro voor het vliegticket.
De cursus wordt drie keer aangeboden, van 15 juni tot 22 juni, van 22 juni tot 29 juni en van 29 juni tot 6 juli. Inschrijven dient te gebeuren vóór 1 februari.
Voor meer informatie kun je terecht bij Van Gestel op telefoonnummer 076-5250720 of via mmajc.vangestel@avans.nl of bij Aarts via rrm.aarts@avans.nl. (PM)