Korting op gezonde hap met Bress sportkaart

Studenten met een sportkaart van Bress krijgen vanaf 30 januari korting op onder andere verse fruitsappen en salades in de kantines van Albron.

Bress en Albron hebben besloten om samen te gaan werken, omdat het naar eigen zeggen voor hen beiden ‘een logische stap is’. ‘Beide partijen versteken elkaar, omdat we allebei staan voor gezonde voeding en veel beweging’, vertelt Ingrid Versteegh van Bress.
De Albronkantines gaan het ‘Broodje Bress’ verkopen. Dit wisselt maandelijks en op vertoon van de Bress sportkaart, krijgen studenten er korting op. Verder verzorgt Albron automaten voor sportdrank bij de Bress sportzaal.

De kick-off van de samenwerking is op 30 januari om 12.00 uur in de aula aan de Hogeschoollaan. Er wordt onder andere gratis fruit uitgedeeld en een Capoeira dansgroep, een Braziliaanse combinatie van gevecht dans en acrobatiek, treedt op. (MW)