Letland en Mexico centraal in symposia

Zaken doen in Mexico of Landland. Hoe doe je dat? Op de twee symposia die donderdag 26 januari aan Avans Hogeschool ‘s-Hertogenbosch plaatsvinden, wordt hierop antwoord gegeven.

Het doel van de symposia is om bij bedrijven, docenten en studenten de aandacht te vestigen op de upcoming business in deze landen. ‘Mexico is onbekend als handelspartner, maar wie er een bedrijf zou opzetten, heeft grote kans dat het een booming business wordt’, zegt Yasin Torunoglu, vierdejaarsstudent International Business and Languages in Den Bosch. Samen met zijn studiegenoten heeft hij het symposium ‘Doing business with Mexico’ georganiseerd.
Andere vierdejaarsstudenten IBL organiseerden het symposium over de metaalindustrie in Letland. Naast gastsprekers zijn er ook workshops waaraan de bezoekers kunnen deelnemen. Meer informatie over de symposia is te vinden op www.latvia-symposium2006.nl en www.mexicosymposium2006.nl. (CB)