Studenten mogen leercentrum mee inrichten

Moeten de stoelen in het nieuwe leercentrum trendy kleuren hebben? En wat zou geweldig zijn voor het internetcafé? De werkgroep die het leercentrum moet inrichten wil graag de mening van studenten hebben over deze zaken.

Het nieuwe leercentrum moet in januari 2007 open gaan. Een werkgroep is nu bezig met de voorbereiding van de inrichting. Om die zo goed mogelijk in te richten volgens de wensen van studenten, roept de werkgroep studenten op om mee te praten. Binnen enkele vergaderingen hopen ze zo een helder beeld te krijgen.
Studenten die weten hoe zij een nieuwe studieruimte zouden inrichten, kunnen zich via e-mail aanmelden bij Marius Wijnakker, directielid van het Leer- en Innovatiecentrum: mhp.wijnakker@avans.nl. (MvH)