Studentencabaret in De Avenue

Aanstormende talenten Samba Schutte en Lambert-Jan Koops treden woensdag 18 januari op in theaterdinersalon De Avenue in Breda. De Avenue organiseert vaker studentencabarets.

Lambert-Jan Koops (30) gaat tijdens zijn show in op onderwerpen die hem ‘om de een of andere reden irriteren’ zoals de NS en goochelaars. In 2003 won hij de juryprijs van de Culture Comedy Award, de stand-up comedy prijs van Nederland en België. Koops is ook populair bij het publiek, in 2004 won hij de publieksprijs van het Deltion Cabaret Festival.
Samba Schutte (22) haalde afgelopen jaar de finale van de Culture Comedy Award. Hij maakt deel uit van de vaste formatie van de comedygroep Comedy Explosion. Met een half Nederlandse en half Mauritanische nationaliteit speelt hij met gemak zowel Nederlandse als Engelstalige sets.

De show begint om 20.30 uur. De entreeprijs voor studenten is 4,50 euro, voor niet-studenten is dat 7,50 euro. Tussen 18.30 uur en 20.00 uur kan voor 5,50 euro een tweegangen diner gegeten worden.
Kaarten kunnen onder andere gereserveerd worden via info@de-avenue.nl. (MW)