40 jaar bij de hogeschool

Er zijn er niet veel die het hem nadoen. Ton van Pruijssen, instructeur praktijkonderwijs bij de Academie voor Industrie en Informatica (AI&I) in Den Bosch, heeft er maar liefst 46 werkjaren op zitten, waarvan 40 bij de hogeschool.

Vrijdag 31 maart geeft Van Pruijssen een feestje dat hij zelf organiseert. ‘Aan het organiseren van feestjes beleef ik zelf het meeste plezier.’ Het wordt een echt doe-feest, want het personeel van AI&I en partners is gevraagd hun verborgen talenten te laten zien op het gebied van bijvoorbeeld dans, tafelvoetbal en muziek. Er zijn stands waar mensen kunnen lassen en elektrische dobbelstenen kunnen maken. De band van AI&I zorgt voor de muziek. Het 40-jarig jubileum wordt aan Avans Hogeschool ’s-Hertogenbosch gehouden. (CB)