Architectuurstudenten naar India

Vierdejaarsstudenten Architectuur in Tilburg gaan in april drie weken naar India. Daar maken ze een rondreis langs tempels en modernistische gebouwen.

De 22 studenten die de reis organiseren doen dit in het kader van een keuzemoduul. De reis wordt begeleid door een aantal docenten. ‘We beginnen in New Delhi in het noorden van India, daarna bezoeken we Chandigarh dat bekend staat om zijn modernistische gebouwen’, zegt student Ferry in ’t Veld. De reis eindigt in Mumbay.
De studenten, die de reis grotendeels zelf betalen, zijn nog op zoek naar sponsoren. Daarom geven ze woensdag 15 februari een feest in de Drie Gezusters in Tilburg. Kaartjes aan de deur kosten vier euro, in de voorverkoop drie euro. Het feest begint om 22.00 uur. De opbrengst gaat naar de reis. (CB)