Avans werft nu ook in Nijmegen

Met reclameborden en boomerang-kaarten in Nijmegen en omgeving vestigt Avans de aandacht op de open avond op 15 februari.

Hiermee breidt de hogeschool het intensieve wervingsgebied naar de regio tussen Den Bosch en Nijmegen uit. Tot voor kort werden deze middelen alleen ingezet in Breda, Tilburg en ’s-Hertogenbosch en omgeving. Advertenties voor open dagen staan overigens altijd al in dagbladen tot in Zeeland, zuid-Utrecht, het zuiden van Zuid-Holland, noord-Limburg en zuid-Gelderland.

Met de intensivering van de werving wil de Raad van Bestuur in de slag met de Hogeschool van Nijmegen en Arnhem. Deze hogeschool biedt de laatste jaren steeds meer opleidingen aan in Nijmegen en ook het nieuwe gebouw kan een wervende uitwerking hebben op aspirant-studenten. ‘Er is dus een concurrent bijgekomen en dat merken wij hier’, zegt Ineke de Schepper, manager van de afdeling Communicatie. De actie is vooral bedoeld om studenten te trekken voor de locatie Den Bosch. (GR)