Bas Haring bij Salon Arnon

Kan een computer iets denken of willen? Is het wenselijk dat deze op het menselijke brein gaat lijken? Schrijver en tv-presentator Bas Haring gaat vanavond in gesprek over deze vragen met bezoekers van Salon Arnon in Paradox in Tilburg

Haring, hoofddocent aan de Universiteit Leiden, werd bekend met het boek ‘Kaas en de evolutietheorie’, waarin hij op een toegankelijke manier ‘nieuwsgierige mensen vanaf 11 jaar’ op het belang wijst van de evolutietheorie van Charles Darwin.

Behalve de discussie is er onder meer een optreden van de band Liesbet en theater. De zaal gaat open om 20.00 uur.

Salon Arnon wordt georganiseerd door het Centrum voor Wetenschap en Levensbeschouwing van de Universiteit van Tilburg (UvT). Studenten van de UvT, Avans Hogeschool en Fontys Hogescholen zitten in de redactie van Salon Arnon. (MvH)