In house-dag voor Accountancystudenten

Tijdens de tweede Inhouse-dag van dit jaar kunnen studenten van de opleiding Accountancy in Breda kennismaken met drie accountancybedrijven. De In house-dag is op woensdag 22 februari.

De accountancybedrijven waar de studenten uit kunnen kiezen zijn Deloitte, Joanknecht & van Zelst en Witlox Advies. De studenten kunnen kennis maken met de praktijk en krijgen een casus om op te lossen.
De In house-dag wordt vier keer per jaar georganiseerd door Midas, een stichting voor accountancystudenten in Breda. De deelnemende bedrijven bepalen het programma van de dag. De studenten krijgen er studiepunten voor.

De derde In house-dag is op 10 mei. De bedrijven die meedoen worden tegen die tijd bekend gemaakt. Inschrijven kan via www.midas.nl. (MW)