Stand-up comedy in De Avenue

Cabaretiers Martijn Koning en Adam Fields treden morgenavond op tijdens een nieuwe voorstelling van het studentencabaret in theaterdinersalon De Avenue in Breda. De Avenue organiseert één keer per maand een studentencabaret.

Engelsman Adam Fields beziet tijdens zijn shows zijn Nederlandse ervaringen met zijn Engelse gevoel voor humor. Hij bespreekt politiek geladen statements, maar ook complete flauwekul verhalen. Afgelopen jaar was hij de ‘host’ van de Culture Comedy Award, een jury- en publieksprijs voor het meest veelbelovende talent.
Nog geen jaar is Martijn Koning bezig als stand-up komediant. Hij trad onder andere op bij de Uitmarkt, Laughing Matters en Lowlands. Ook heeft hij een plekje weten te veroveren in de vaste line-up van de comedy groep ‘Comedy Explosion’. Zijn kenmerk is humor op het randje en er soms overheen.

De aanvang van de show is om 20.30 uur. De entreeprijs bedraagt 4,50 euro voor studenten en 7,50 voor niet-studenten. Mail voor reserveringen info@de-avenue.nl. (MW)