Stoelmassage voor medewerkers DMCS

Medewerkers van Dienst Marketing Communicatie en Studentenzaken worden deze week wel heel erg verwend. Op Valentijnsdag werden ze verrast met rozen en champagne. Vandaag kregen ze een stoelmassage als dank voor hun grote inzet op de open avond.

De open avond van Avans Hogeschool gisteravond is goed bezocht. Bij sommige locaties waren bijna dubbel zoveel bezoekers dan vorig jaar.
Locatie Tilburg ontving gisteren 320 mensen tegenover 210 vorig jaar. Bij de Pabo kwam de teller op 355 (vorig jaar 200) en locatie Hogeschoollaan in Breda werd bezocht door 1345 geïnteresseerden (vorig jaar 995). In Den Bosch bezochten 1243 mensen de hogeschool.
De open avond vond plaats tussen 18.00 en 21.00 uur. Opleidingen op alle locaties van Avans presenteerden zich. (GR/CB)

Klik op foto voor vergroting

klik