Voorlichting voor hbo-studenten bij Brabantse universiteiten

Voor studenten die na hun hbo-opleiding willen studeren aan de universiteit organiseert de Universiteit van Tilburg (UvT) een voorlichtingsavond. De Technische Universiteit Eindhoven (TU/e) organiseert voor deze studenten verschillende masterdagen.

Op de UvT wordt uitleg gegeven over de master- en deeltijdopleidingen van de faculteiten Economie en Bedrijfswetenschappen, Rechtsgeleerdheid, Sociale Wetenschappen, Communicatie en Cultuur, Theologie en Wijsbegeerte. Bezoekers kunnen ook een kijkje nemen in de gebouwen van de UvT.
De TU/e geeft tijdens een mastermiddag. Tijdens de middag wordt onder andere informatie over de inhoud en de toelatingseisen van haar masters.

De voorlichtingsavond bij de UvT is op woensdag 22 februari van 16.30 uur tot 20.30 uur. De mastermiddag bij de TU/e is op donderdag 16 februari vanaf 12.30 uur. (MW)

Kijk hier voor inschrijven en informatie: UvT, TU/e