3000 euro voor beste scriptie van 2006

Denk jij dat je de beste scriptie van 2006 hebt geschreven? Doe dan mee aan de wedstrijd Scriptieprijs 2006 en maak kans op 3000 euro.

Elk onderwerp kan ingestuurd worden. De jury, die bestaat uit mensen afkomstig uit de beroepspraktijk, beoordeelt alle ingezonden scripties op hun bruikbaarheid voor het bedrijfsleven.
Scriptieprijs 2006 is een initiatief van Studenten.net en Online Ontsluiten van Onderzoek. Studenten die geen prijs winnen, kunnen toch nog geld verdienen. Online Ontsluiten van Onderzoek brengt bedrijven en studenten met elkaar in contact door praktisch toepasbare scripties te publiceren. De student schrijft een korte aanvulling op zijn scriptie waarin met name de praktische toepassingen en de doelgroep van het onderzoek worden toegelicht. Het bedrijf maakt de onderzoeken voor het mkb toegankelijk door publicaties in vakbladen, online kennisdatabanken en via de website www.3xo.nl. Elke keer als een bedrijf een scriptie opvraagt, krijgt de student 15 euro.

Scripties kunnen tot 1 juni ingezonden worden. Naast de eerste prijs van 3000 euro zijn er nog prijzen van 1500 (tweede plaats) en 500 euro (derde plaats) te winnen. (SW)

Kijk voor meer informatie op www.scriptieprijs2006.nl