Beroepenoriëntatie voor scholieren

Scholieren die nog twijfelen over hun studiekeuze, kunnen woensdag 15 maart bij Avans Hogeschool terecht voor een beroepenoriëntatie. Oud-studenten vertellen dan over hun baan en de aansluiting van de opleiding op het werkveld.

Naast oud-studenten kunnen scholieren kennis maken met eerstejaarsstudenten, docenten en medewerkers. Ze kunnen ook vragen stellen.
In twee rondes kunnen aankomende studenten presentaties van opleidingen bijwonen. In Den Bosch komen de sectoren economie, ICT, kunst en vormgeving, recht, techniek en welzijn aan bod, in Breda economie en ICT en in Tilburg techniek.
De avond begint om 18.30 uur. De eerste presentatieronde begint om 19.00 uur, de tweede om 20.15 uur. Aanmelden via www.avans.nl. (SW)