Korpschef beoordeelt studenten

Tweedejaarsstudenten Bedrijfseconomie en Accountancy in Den Bosch mogen op hun tellen passen, want de hoogste baas van de Brabantse politie komt hen 23 maart beoordelen.
Korpschef Erik Akerboom van de Politie Brabant Noord is dan aanwezig bij de POWER-bijeenkomsten (Periodiek Overleg Werk en Resultaat).

In het POWER-overleg, een systematiek die is ingevoerd door dit politiekorps, leggen districten en diensten verantwoording af over het gevoerde beleid en de bereikte resultaten. Alle deelnemers kunnen kritische vragen stellen, wat vaak een pittige discussie tot gevolg heeft. Voorzitters van de studentensessie op 23 maart zijn hun tutoren en twee politiemensen die inhoudelijk op de hoogte zijn. (MvH)