Mediatheek en computerzaal gesloten door verhuizing

De mediatheek en de computerzaal in C004 en C006 in Den Bosch zijn van vrijdag 17 maart tot en met zondag 2 april gesloten. Dit vanwege de verhuizing naar de nieuwe huisvesting in het hart van het gebouw, het Leer- en Innovatiecentrum (LIC).

Tot vrijdag 17 maart 12.00 uur kunnen studenten en medewerkers extra boeken lenen. De aangrenzende computerruimte is die dag nog wel in gebruik. Daarna kan er twee weken lang geen gebruik worden gemaakt van de mediatheek en de computerruimte. Van maandag 3 april tot en met maandag 17 april is er op de tweede verdieping van 10.00 tot 16.00 uur beperkte uitleen mogelijk. Tot maandag 1 mei kunnen materialen boetevrij worden ingeleverd.
Momenteel wordt de laatste hand gelegd aan het LIC. Dinsdag 18 april wordt dit nieuwe leercentrum geopend. (CB)