Scriptie in boekvorm laten drukken

Je droomt er al jaren van om dat ene meesterwerk te schrijven. Maar telkens weer kom je erachter dat je niet het talent hebt van Ronald Giphart, Heleen van Royen of menig ander begenadigd schrijver. Voor degenen die dit bijna als nachtmerrie ervaren, is er nu de oplossing: Je kunt je scriptie laten omtoveren tot een waar boekwerk voor in de boekenkast.
In deze tijd van het schooljaar zijn veel afstudeerders begonnen met het schrijven van een scriptie. Via de website www.scriptiemaken.nl kunnen zij hun schrijfwerk netjes in een boek laten bundelen. Hiervoor moeten alle papieren in pdf worden aangeleverd. Voor juridische scripties geldt dat zij wereldwijd kunnen worden uitgegeven, waarvoor zij een eigen ISBN-nummer krijgen.
Ook voor het drukken van jaarverslagen, reisverhalen en rapporten in boekvorm kunnen belangstellenden op de site terecht. (KvdL)