Theater Complex zoekt figuranten

Studententoneelvereniging Theater Complex heeft voor haar toneelstuk ‘Klem’ nog een aantal figuranten nodig. De uitvoering is op 30 en 31 maart en 1, 6 en 7 april. Je hoeft niet per se alle avonden op te treden, twee keer is al voldoende.
Het stuk is speciaal geproduceerd voor het 15-jarige jubileum van de studententoneelvereniging. Het wordt gespeeld in het gebouw van Avans Hogeschool aan de Hogeschoollaan.
Als figurant hoef je geen lid te zijn of te worden van Theater Complex, ook toneelervaring is niet noodzakelijk. De figuranten spelen uiteenlopende rollen. Sommige zijn met tekst, sommige zonder. Je kunt zelf aan de regisseur doorgeven wat jouw voorkeur heeft.
Geïnteresseerden zijn welkom op de eerste repetitieavond om 19.30 uur op 21 maart in ruimte A036 aan de Hogeschoollaan. Ook op 22, 28 en 29 maart wordt hier nog geoefend. (KvdL)