Gastcollege over wachtlijstproblematiek in de jeugdzorg

Ans van Slobbe en Henk Vercoulen, oud-studenten Social Work Deeltijd, vonden een oplossing voor de wachtlijstproblematiek in de jeugdzorg. Ze vertellen hierover tijdens een gastcollege op 13 april in Den Bosch.

Tijdens het college vertellen Van Slobbe en Vercoulen over de methode die ze bedachten om de ergste nood op te vangen, zodat situaties niet verslechteren. Daarnaast gaan ze in op de problemen die ze tegenkwamen bij het maken van hun afstudeeropdracht. In het bijzonder het gevecht om de eigen ambities, de verwachtingen van de opdrachtgever en de eisen van de opdrachtgever in balans te krijgen.

De gastles begint om 14.40 uur in collegezaal C002 en duurt tot 16:25 uur en is bedoeld voor docenten en studenten Sociale Studies en hun begeleiders uit het werkveld. (MvH)