Spannende workshops voor onderwijsstudenten

Met een ‘spannend, trendy en informatief’ programma probeert de onderwijsbond AOb derde en vierdejaars onderwijsstudenten en net gestarte onderwijzers naar het AOb!live startersfestival op 7 juni te trekken.

De bond biedt tijdens het festival workshops aan over orde houden, omgaan met jongeren uit de straatcultuur, oudergesprekken houden, conflictmodellen, timemanagement, rechtspositie en seksuele intimidatie. De workshops worden afgewisseld met funshops, over bijvoorbeeld hoe je met percussie en ritme met kinderen kunt communiceren en hoe ademhalingsoefeningen stress verminderen.
Dj Ed draait tussen de workshops door loungemuziek, er is gelegenheid na te praten met collega-studenten. Dit alles met het doel om studenten praktische informatie en tips te geven die hen voorbereiden op hun onderwijscarrière.
AOb!live wordt gehouden in de Jaarbeurs in Utrecht en begint om 12.30 uur. Voor AOb-leden en studenten is de dag gratis. Kijk voor meer informatie op: www.aob.nl. (PM)