Tevredenheid gemeten aan de poort

Studenten die de digitale tevredenheidspeiling STO van Avans hebben gemist worden volgende week maandag en dinsdag aan de ingang van de hogeschool uitgenodigd de enquête alsnog in te vullen. De respons bedraagt momenteel 13 procent. Er was gehoopt op 30 procent.

Eerder besloten de onderzoekers van het Leer- en Innovatiecentrum al de looptijd van STO met twee weken te verlengen. Aanvankelijk zou er tot aan het paasweekend worden gepeild. De nieuwe einddatum is 28 april.
De komende twee weken zal de enquête met extra flyers en affiches onder de aandacht worden gebracht. Op 24 en 25 april zullen bij de hoofdingangen van de locaties Lovensdijkstraat Breda, Hogeschoollaan Breda, Cobbenhagenlaan Tilburg en Onderwijsboulevard ‘s-Hertogenbosch computers worden neergezet waar studenten aan kunnen plaatsnemen om aan het onderzoek deel te nemen. (FG)