Afscheidsbijeenkomst Ruth de Beer in Breda

Avans Hogeschool staat maandag a.s. stil bij het overlijden van docente Ruth de Beer tijdens een afscheidsbijeenkomst. Dat heeft Harrie van Beek, directeur van de Academie voor Algemeen en Financieel Management, waar Ruth werkte, bekend gemaakt.
De bijeenkomst voor medewerkers en studenten is om 16.30 uur belegd in zaal C 0.32 en 0.33 van het gebouw aan de Hogeschoollaan. Tijdens de bijeenkomst zullen onder anderen de directie en collega’s het woord voeren. Aanwezigen die dat willen, zullen in de gelegenheid worden gesteld zich te uiten. Iedereen is welkom.

Elders in het gebouw, in C 3.67, is vandaag een condoleanceregister neergelegd, waarin medewerkers en studenten uitdrukking kunnen geven hun gedachten en gevoelens. (FG)