Debat aan Tilburgse universiteit over topsalarissen

Het prominentendebat van de Tilburgse studievereniging Efact gaat dit jaar over topsalarissen. Het vindt vanmiddag plaats in de aula van de Universiteit van Tilburg.

Het onderwerp topsalarissen blijft actueel. Aanbevelingen ten behoeve van de marktsector van de commissie Tabaksblatt worden in de praktijk niet gerealiseerd, zo bleek uit een recente evaluatie van de commissie Frijns. Ook in de semipublieke sector blijven de topsalarissen voor commotie zorgen, zoals recent de vergoedingen voor topman Boersma van Essent. Dit jaar is voor deze sector de verplichting van kracht geworden om alle beloningen die het salaris van de minister-president overstijgen in het jaarverslag te verantwoorden.

Aan het debat in Tilburg nemen Harry Pennings, Kees Cools, Robin Linschoten and Pieter Ruys deel. (FG)

Prominentendebat Efact over topsalarissen.
Plaats: aula Universiteit van Tilburg.
Tijd: woensdag 3 mei, 14.45 uur. Toegang gratis.