‘Er moet meer gefeest worden’

De festiviteitencommissie van de opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening heeft van eerste- en tweedejaarsstudenten gehoord dat er te weinig gefeest wordt. Daar wil de commissie verandering in brengen door op 7 juni een ‘superfeest’ te geven.

Het zomerse feest is bedoeld voor alle studenten van de Academie voor Sociale Studies in Breda, waar onder meer Sociaal Pedagogische Hulpverlening (SPH) onder valt. Introducés zijn welkom. ‘Trek je zomerse kleren uit de kast en neem iemand mee’, schrijft de organisatie op de uitnodiging.
Het feest vindt plaats in De Speeltuin in de Visserstraat in Breda. De entree is gratis. De avond begint om 20.30 uur. Van 21.00 tot 21.30 treedt als openingsact de band Percussão op. Wie vóór 22.00 uur binnenkomt, krijgt een ‘welkomstshot’.
De festiviteitencommissie van de SPH organiseert regelmatig bijeenkomsten, voor Sinterklaas, Kerst of diploma-uitreikingen. (PM)